Holtz narzeka na pracę w TVP: "Jestem trochę z innej telewizji. To nie idzie w parze w byciu zapraszaną przez inne stacje"

Paulina Holtz znana jest najlepiej z niekończącej się telenoweli Klan, w której gra od samego początku, czyli od 1997 roku. Wciela się tam w rolę Agnieszki, córki Pawła i Krysytyny Lubiczów. Holtz w rozmowie z serwisem PrzeAmbitni przyznała, że jej praca w TVP sprawia, że nie jest chętnie zapraszana do innych stacji telewizyjnych. Aktorka zdradziła, że chętnie przyjęłaby propozycje udziału w Azja Express lub gwiazdorskim Agencie.

Chcielibyście ją tam zobaczyć?

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (45)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 46
gość 15.01.2018 10:59
Pani Paulino najpierw trzeba wyjsć z takowej stacji, podjąć ryzyko... ale jak prawicowa ręka karmi...
gość 15.01.2018 11:01
Bardzo spoko gada.
Znafca 15.01.2018 11:01
Niech ja wezma do filmu porno,c**e juz pokazala wiec nie ma z tym zadnych problemow a widac ze czarnej paly potrzebuje
gość 15.01.2018 11:04
Ale brzydka bluzka
xxx 15.01.2018 11:05
"aktorka". Tylko chałtury jej w głowie. Klany, agenty azja ekspresy... Widziałem ją kiedyś w teatrze - DREWNO! A jak TV Kura nie pasuje, to fora ze dwora. Nikt nie zauważy braku.
gość 15.01.2018 11:10
gość: Ale brzydka bluzka
nie znasz się ,właśnie bardzo ładna i modna
gość 15.01.2018 11:11
zawsze będzie z TVP
gość 15.01.2018 11:14
Coś za coś. Jak się ktoś zeszmaca pracując dla takiej stacji to kasa płynie, ale reputacja spada.
gość 15.01.2018 11:14
Gdybyś była skandalistką to by Cię zapraszali
gość 15.01.2018 11:16
TVPis daje kasę, zabiera twarz. Dobry dla sprzedajnych.
gość 15.01.2018 11:26
Ciekawe komu d**y daje ze tak dlugo ja tam trzymaja ze nawet nowy uklad i rezim jej nie ruszyl
gość 15.01.2018 11:38
Klan jest taki sam za PiS jak za PO, więc po co ją hejtujesz?
gość 15.01.2018 11:39
gość: Pani Paulino najpierw trzeba wyjsć z takowej stacji, podjąć ryzyko... ale jak prawicowa ręka karmi...
Klan jest za PiS tak sam jak był za PO - więc po co ją hejtować?
gość 15.01.2018 11:51
córka aktorki... bardzo przeciętna , ale może spoko osoba
gość 15.01.2018 12:00
Gdyby nie wydawala na ostrzyki I zabiegi to moglaby ubierac na podroze. Nie Ma to jak jezdzic za wlasne, wg wlasnego scenariusza. Kiedys ja lubilam, ale teraz patrzac jak zmasakrowala sobie twarz to widze, ze to taki Sam gluptak jak Cala Warsiawka.
gość 15.01.2018 12:17
Kacper Kuszewski występował w konkurencyjnej stacji w TTBZ
gość 15.01.2018 12:34
Całe życie w jednym serialu
gość 15.01.2018 12:48
tak jak najbardziej nowa twarz przydała by się jest super babka
gość 15.01.2018 13:06
Nie pchaj sie kobieto do tych SZOL, bo na co to komu, szanuj sie, nie marnuj pretizu na szmatlawcach.
gość 15.01.2018 13:14
Ona jest beznadziejna gwiazdka 1 roli
gość 15.01.2018 13:29
ona zagrała w czym kolwiek inny,?
gość 15.01.2018 13:43
gość: Gdyby nie wydawala na ostrzyki I zabiegi to moglaby ubierac na podroze. Nie Ma to jak jezdzic za wlasne, wg wlasnego scenariusza. Kiedys ja lubilam, ale teraz patrzac jak zmasakrowala sobie twarz to widze, ze to taki Sam gluptak jak Cala Warsiawka.
Żal ci doope ściska jak widze, ty możesz pomarzyć o życiu w tej "Warsiawce" :)
gość 15.01.2018 14:18
Najpierw kochana trzeba przestać byc twarza tv narodowej.....
gość 15.01.2018 14:37
Wszyscy kiedys fajni ludzie pracujacy w tej kret...... tvp sa nielubiani w normalnej telewizji
kanil 15.01.2018 14:43
wszystkie nazwiska TZ to żydzi. więc ... pewnie i ją przekabacili swoi żeby pluła na pis kościół księży i wartości Polski. Normalka kto im nie pasuje plują od kogo są zalezni robią loda.
gość 15.01.2018 15:08
Boroka....
gość 15.01.2018 15:58
A kto cię prosi?Dołącz do szczurów krakowskich do alkoholika Olbrychskiego czy do Jandy i Polków zostaw w spokoju!
gość 15.01.2018 16:04
gość: TVPis daje kasę, zabiera twarz. Dobry dla sprzedajnych.
Klan leci od 20 lat. Człowieku ile partii politycznych już przezył. A ty tylko o PiS.
gość 15.01.2018 16:07
gość: Najpierw kochana trzeba przestać byc twarza tv narodowej.....
Jak Klan leciał w TVPO , to bylo ok, teraz jest be. Walnijcie się w głowę hejterzy!
gość 15.01.2018 16:20
zabic te szmate
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 46
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji