Justin Bieber WYMIOTUJE NA SCENIE!

To nie był udany występ. Podczas wczorajszego koncertu w Glendale w stanie Arizona Justin Bieber odwrócił się nagle plecami do fanów i... zwymiotował na scenę. Jak tłumaczył później na Twitterze, poczuł się źle, bo przed koncertem wypił mleko.

Cóż, każdy może mieć czasem dość muzyki Justina. Nawet on sam. Zobaczcie.

PS. Dementujemy pojawiające się w komentarzach informacje, że Justin Bieber jest w ciąży.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (665)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 665
gość 30.09.2012 16:00
wegetarianka się znalazła i teraz rzyga...
gość 30.09.2012 16:00
Lana Del Rey jest wspaniałą artystką, gówniarz biber może sie przy niej schować
gość 30.09.2012 16:00
Każdemu moze sie zdarzyć
gość 30.09.2012 16:00
palić szadzić zalealizowaźc
niner 30.09.2012 16:01
takie zycie gwiazd, nie ma czasu na lekarza, na badania, tylko pieniądze. no nic, mam nadzieje ze ty tylko po mleku....
gość 30.09.2012 16:01
hahhahah warzywka zaszkodziły?
gość 30.09.2012 16:01
Pewnie za dużo spermy się na chapał
gość 30.09.2012 16:02
wykorzystując okazję - redakcjo Pudelka, nie wiem, czy jest Was za mało, czy po prostu nie macie czasu, ale sporo newsów pojawia się u Was z opóźnieniem. Pudelka czytam od lat, ale z przykrością stwierdzam, że przerzuciłam się ostatnio na inne serwisy tylko dlatego, że nie dzieje się u Was nic ciekawego, a nawet jeśli to piszecie o tym dużo później niż by wypadało. może warto popracować nad imieniem Waszej strony?
gość 30.09.2012 16:02
o kurwa fuj.
gość 30.09.2012 16:02
Zmieniliście moje życie! Co za news!!!!! Koncert to mega wysiłek, mógł żle poczuc sie, po prostu....
gość 30.09.2012 16:03
hahaha dobrze gejowi tak :D
gość 30.09.2012 16:03
on rzyga, a wokal leci dalej... ;D
gość 30.09.2012 16:04
dżastin wyjeber
gość 30.09.2012 16:04
JUŻ ZACZĄŁ PIĆ NIEDŁUGO POJEDZIE PO EWE FARME HEHEHEHE
gość 30.09.2012 16:04
weganie nie moga pić mleka wiec widac sumienie go ruszyło i zwrócił:)
gość 30.09.2012 16:04
gość: Może jest w ciąży dajcie jej spokój!
Hahaha to samo pomyslałam xD
gość 30.09.2012 16:04
gość: Może jest w ciąży dajcie jej spokój!
NIe zgapiaj komentów z youtube ;P
gość 30.09.2012 16:05
właśnie piję mleko
gość 30.09.2012 16:06
przeciez on ledwo trzymal sie na nogach tancerze sprowadzili go ze schodow gowniarz jeden
gość 30.09.2012 16:07
ej dokladnie, dlaczego rzyga i wokal dalej napieprza?
gość 30.09.2012 16:08
to jest niepoważne...
Niezniszczalna 30.09.2012 16:09
Ale macie sensacje , każdemu mogło sie zdarzyć:/
gość 30.09.2012 16:10
kurde przestancie po nim jechac, sama za nim nie przepadam ale to nie powod zeby od razu cisnac po ludziach, widac koles zle sie poczul, moze cos zjadl i zas puscil pawia, ile razy sie zdarzylo ze wy sie zrzygaliscie gdzies w miejscu publicznym na przyklad na korytarzu w szkole przy ludziach?xd peace and love ludzie, no wars
gość 30.09.2012 16:11
Uslyszał jak brzmi i dalej jakos samo poszlo....
gość 30.09.2012 16:11
Dobrze że się odwrócił a nie w publiczność ahahaha
gość 30.09.2012 16:11
Każdemu sie zdarza nie ?Oj pudlu....
gość 30.09.2012 16:12
ładny playback :)
gość 30.09.2012 16:13
spoko rzygac i spiewac jednoczesnie moze tylko Justin
gość 30.09.2012 16:14
jaki playback, hahhaa po co go zaprosili skoro i tak puszczają z płyty, hahaha
gość 30.09.2012 16:16
gość: Może jest w ciąży dajcie jej spokój!
taaa dokładnie o co wam chodzi?? ... hehehe
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 665