Kaczorowska promuje swoją szkołę tańca. Tak walczy, by "wychować nowe pokolenie tancerzy!"

Agnieszka Kaczorowska przez lata kojarzona była jedynie z rolą Bożenki z Klanu. Dzięki udziałowi w Tańcu z gwiazdami zyskała szansę pokazania całej Polsce, że jest też tancerką. Spodobało jej się na tyle, że postanowiła założyć własną szkołę tańca i "wychowywać nowe pokolenia tancerzy".

Ostatnio promowała ją przed Stadionem Narodowym. Zorganizowała "spontaniczne" warsztaty taneczne. Wyginała się na ulicy i przekonała do aktywności na świeżym powietrzu.

Dobra forma promocji szkoły? Zobaczcie.

Zobacz też: Kaczorowska założyła własną szkołę tańca. "Wychowam nowe pokolenie tancerzy!"

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (39)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 40
pudelku?! 10.08.2017 13:27
a czy rodzice tych dzieci wyraziły zgodę na upublicznienie twarzy tych dzieci??
gość 11.08.2017 00:03
żenuje mnie ona
gość 11.08.2017 00:03
A nóżki wciąż jak paróweczki :)
gość 11.08.2017 00:04
Fajny
gość 11.08.2017 00:04
Ale tłumy,całe przedszkole przyszło
gość 11.08.2017 00:06
fajnie ,ze cos robi z dzieciakami.Brawo!
gość 11.08.2017 00:16
Ja jej po prostu nie cierpię niezależnie od tego co robi. Jest drętwa i już.
kibelek.com 11.08.2017 00:40
biedna Przetakiewicz, w Ikei musiała mieszkanie umeblować! kumacie? dramat!
N 11.08.2017 00:48
Ona ma nawet bardziej klockowate nogi ode mnie :)
gość 11.08.2017 01:00
Wali mnie ona. Ta szkola tez. I nie znosze tanca. Ale z jej nog to zejdzcie, bo nie jej wina, ze ma taka budowe. Laska zarabia tanczac od dziecka. I co, tez gruba, bo leniwa? Zdarza sie i kij. Nie czepiajmy sie innych
gość 11.08.2017 06:41
Każdy sposób na "rozruszanie" dzieci i młodzieży jest dobry.Jeśli dzieciaki polubią jej szkołę tańca to świetnie.Mniej czasu spędzą wtedy przy telewizorze,komputerze czy telefonie.Bo dzisiejsze dzieciaki właśnie tak najchętniej spędzają czas.
gość 11.08.2017 06:59
Az dziwne, zeby tancerka miała tak fatalne nogi!!! Jak u słonia , proste grube kołki !!!
gośćluk 11.08.2017 07:24
Ale się kapec z nim zrobił. Za dużo cukierków
gość 11.08.2017 07:48
sliczna dziewczyna
gość 11.08.2017 07:57
Taka typowa Bożena
gość 11.08.2017 08:38
N: Ona ma nawet bardziej klockowate nogi ode mnie :)
taką ma budowę, ale do czegoś trzeba się przyczepić nie jestem jej fanką, ale nic do niej nie mam, nie robi głupot i ładna jest
gość 11.08.2017 08:41
też tak sądzę ;) lubię takie osoby, na pewno była fajna zabawa :D
gość 11.08.2017 08:44
A móżdżek wciąż jak orzeszek- komentarz, oczywiście, do autora.Dziewczyna ma taką, a nie innną budowę...
gość 11.08.2017 08:47
Ona nie powinna czasem skończyć jakieś szkoły, wyrobić sobie matki a dopiero później strugać wielkiej gwiazdy? Ona grała jako dziecko w beznadziejnym tasiemcu i ćwiczyła prywatne taniec. Żadnych sukcesów więc jaka z niej gwiazda się pytam?
gość 11.08.2017 09:22
głupia pinda, którą POLSAT wypromował, niestety
gość 11.08.2017 09:53
Żal...
gość 11.08.2017 10:02
Jeżeli jest powyżej 15 osób na jakiejś imprezie nie trzeba nikogo prosić. Takie prawo mamy
gość 11.08.2017 10:11
pudelku?!: a czy rodzice tych dzieci wyraziły zgodę na upublicznienie twarzy tych dzieci??
Zgoda na udział dziecka w wydarzeniu rejestrowanym przez kamery oraz aparaty jest jednoczesną zgodą na wykorzystywanie materiałów filmowych i zdjęciowych z wizerunkiem dziecka.
gość 11.08.2017 10:13
gość: Ona nie powinna czasem skończyć jakieś szkoły, wyrobić sobie matki a dopiero później strugać wielkiej gwiazdy? Ona grała jako dziecko w beznadziejnym tasiemcu i ćwiczyła prywatne taniec. Żadnych sukcesów więc jaka z niej gwiazda się pytam?
Mistrzostwo świata w tańcach latynoamerykańskich jest jednak liczącym się osiągnięciem, jeżeli chce się innych uczyć tańca.
gość 11.08.2017 10:14
Ależ ta Bożenka przaśna
gość 11.08.2017 10:20
Zeby nie skonczyla jak cichopek
gość 11.08.2017 10:34
kaczorka jest w porządku
gość 11.08.2017 11:56
no bo straszna prywatnosc zostala naruszona PRAWDA? moze tak sie da do sadu? moze jakies odszkodowanko? swiat zwariowal
gość 11.08.2017 12:47
Ta baba nigdy nie grzeszyla inteligencja.
gość 11.08.2017 12:51
Nóżki jak serdelki
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 40
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji