Kaczyński na 90. miesięcznicy smoleńskiej: "Poznamy prawdę albo stwierdzenie, że prawdy ustalić się nie da!"



Jak co miesiąc, zwolennicy Prawa i Sprawiedliwości przemaszerowali wczoraj Krakowskim Przedmieściem, by uczcić pamięć ofiar katastrofy smoleńskiej. "Otóż, jeśli dziś nasza przyszłość rysuje się dobrze, to można powiedzieć z całą odpowiedzialnością, że nie byłoby tego, co jest dzisiaj, bez Lecha Kaczyńskiego i nie chodzi tylko o jego prezydenturę" - mówił prezes PiS Jarosław Kaczyński w trakcie obchodów 90. miesięcznicy smoleńskiej. Zobaczcie, co się wczoraj działo w Warszawie.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (226)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 227
Azx 11.10.2017 09:49
Ten człowiek jest chory psychicznie. I zatrważające jest to, że najbliższe osoby tego nie widzą, lub nie chcą widzieć. I niestety dzieje się to z ogromną szkodą dla całego polskiego narodu.
gość 11.10.2017 09:49
Wtf... on to jest taki przeorany fanatyk jak i Lis ktory nie kontaktuje juz z rzeczywistoscia...
gość 11.10.2017 09:50
Jestem zaaaaa. Niech postawią pomnik....wielkiego byczego Fallusa
gość 11.10.2017 09:52
Buuuuuahahahahaha 😂
Manuela 11.10.2017 09:53
W 2 lata odbudował Polskę. A cały świat śmiał się... no cudotwórca. Wzruszyłam się... aż czuję że mój punkt G wariuje... pomnika daj raz dwa tri !
Gośći 11.10.2017 09:54
Kaczor...znasz ewrynajt? 😂 Miłego dnia Pudelkowicze
gość 11.10.2017 09:54
Trzeci rok rządów i co z śledztwem, gdzie jest KUZWA tupolew? Jaja sobie robisz?
gość 11.10.2017 09:54
Chory ,nawiedzony ,biedny ,zagubiony w swojej nienawiści człeczek.
gość 11.10.2017 09:55
Przeciez on ma obled w oczach!
Julka... 11.10.2017 09:57
Lepiej dajcie te pieniadze , biednym chorym dzieciom, one najbardziej potrzebuja pomocy, bo serce sie kroi jak one cierpia, i ich rodziny. Szok co ten kaczynski wyrabia. On ma chory umysl na tle swojego brata , jak by na swiecie byl tylko on i jego brat, zeeeeenada...
gość 11.10.2017 09:57
Wole pomniki bohaterow,niz tych co mordowali Polakow,a zrobiono z nich bohaterow.
gość 11.10.2017 09:57
http://fiwjredrdevy.date/294495764069~~ zdjęcia samolotu
gość 11.10.2017 09:58
Mają rację Smoleńsk pamięta ofiary Polski z drugiej Wojny Światowej i utraty samolotu 2010 roku , a ludzie boją się modlitwy
gość 11.10.2017 09:59
Mają rację Smoleńsk pamięta ofiary Polski z drugiej Wojny Światowej i utraty samolotu 2010 roku , a ludzie boją się modlitwy
gość 11.10.2017 09:59
K..... i tymi pomnikami i ta historią się najemy? Przecież ten człek jest chory!
gość 11.10.2017 10:00
a sio z tą miesięcznicą popaprańcy
gość 11.10.2017 10:02
Zdaje się że to On ma krew na rękach.....
gość 11.10.2017 10:02
Kurwa gdzie jak stary chory pajacu bredzacy bzdury dla tepych tlukow kto to był Lech Kaczyński NIKT
gość 11.10.2017 10:02
K.... nie chcemy pomników!!!! no nie!!!!!
gość 11.10.2017 10:04
Z tego co wiem to Polskę jako taka murowana zostawił Kazimierz Wielki... co za obłuda, Lecha nie ma i nie będzie, a szkoda, bo był lepszym człowiekiem, ta lepszą połówką
gość 11.10.2017 10:04
Chory kurdupelek
gość 11.10.2017 10:04
Wybuch parówki codziennie potwierdza tezę Pana Antoniego.
gość 11.10.2017 10:04
Kim są ludzie, którzy wierzą w te bzdury,naiwniakami,bezmózgowcami ?aż trudno komentować, tylu ich jest.
gość 11.10.2017 10:05
już się usprawiedliwia bo wiadomo , że to był zwykły wypadek lotniczy był więc prawdy pisowskiej nie da sie ustalić /czytaj zamach/ , jak ja go .......
Gośćaa 11.10.2017 10:05
Zygac mi sie chce jak patrze na tego dziada!. Gdyby lecial z nimi byłby święty spokój w Polsce!!
gość 11.10.2017 10:07
Nawet nie zdajecie sobie sprawy, ile to pieniedzy idzie na te miesiecznice. Kto to sponsoruje? Jarosław...?
gość 11.10.2017 10:07
gość: Kim są ludzie, którzy wierzą w te bzdury,naiwniakami,bezmózgowcami ?aż trudno komentować, tylu ich jest.
nierobami, pieniaczami ,chorymi psychicznie zasiłkowcami , niedouczonymi , niedowarościowanymi nieudacznikami , którzy żyją z naszych podatków
gość 11.10.2017 10:07
Biedny chory człowiek
gość 11.10.2017 10:07
Czlowiek chory psychicznie, powinien sie leczyc.
Sonia 11.10.2017 10:07
gość: Wole pomniki bohaterow,niz tych co mordowali Polakow,a zrobiono z nich bohaterow.
A Lech było bohaterem, bo?
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 227
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji