Książkiewicz zaparkowała na wyspie i poszła na zakupy

Nagminne łamanie zasad ruchu drogowego nie jest dla celebrytów niczym szczególnym. W pośpiechu do ulubionego butiku są w stanie nagiąć kilka zasad i znieść widok mandatów za wycieraczkami. Niekwestionowaną liderką w łamaniu prawa drogowego wśród gwiazd jest Kinga Rusin, która od kilku miesięcy unika uregulowania należności. Kolejną celebrytką, która kompletnie nie przejmuje się przepisami ruchu drogowego została Weronika Książkiewicz. Aktorka postanowiła zostawić auto na wyspie przy przejściu dla pieszych i pobiec do butiku po jesienny golf.

 

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (40)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 41
gość 18.10.2017 12:13
i dobrze zrobila, czemu celebryci nie mieliby parkowac gdzie chca? pf wkoncu po to sa
Super gość. 18.10.2017 13:47
ŚLICZNA Kobieta powinna robić co jej się podoba.!!!! Paszczóry też tak robią...
gość 19.10.2017 00:14
Poomoc.pl
gość 19.10.2017 00:14
Siepomaga.pl
gość 19.10.2017 00:15
Pomagajonline.pl
gość 19.10.2017 00:20
Celebryci to swiete krowy ktore mysla ze sa poza prawem
Agatka 19.10.2017 00:21
News z dupy!
gość 19.10.2017 00:33
Zwalicowac Ja
gościk 19.10.2017 00:40
Ludzie, parking pod złotymi tarasami ma puste miejsca, polecam!
gość 19.10.2017 02:46
Dzifka ze wsi poznan
gość 19.10.2017 03:07
ma syna z tragicznym zgryzem i nic z tym nie robi słaba z niej matka
gość 19.10.2017 03:15
Myślą że im można wiecej
gość 19.10.2017 03:59
A to dziwa jska
gość 19.10.2017 05:42
Odebrać im prawo jazdy na rok 😬
gość 19.10.2017 06:45
Piętnujmy !!!! Chamskie i bezmyślne zachowanie -!
gość 19.10.2017 06:50
W Polsce mandat powinien wynosic jakues procenty od zarobkow. Skonczyly by sie akcje swietych krow i rizjezdzajacych nas na pasach bogatych ludzi...bo jakby jeden akbo drugi zaplacil np z 200 tysiecy za przekroczenie predkosci to cos by do ttaiego dotarlo...budżet zyskalby dodatkowe srodki:)
gość 19.10.2017 07:30
Gwiazdy,gwiazdeczki myślą że ich przepisy nie dotyczą
gość 19.10.2017 07:34
Jak widać cała Warszafka tak parkuje samochody. Prostactwo
gość 19.10.2017 07:42
karać bezwzględnie celebryckie tłumoki
gość 19.10.2017 07:43
Bo tylko psychopaci i narvyze dochodzą do wielkich pieniędzy w pierwszym pokoleniu lub aktorskiej pierwszej ligi... Brak empatii całkowity...
gość 19.10.2017 07:53
No co się dziwić, oni tak od pokoleń mają już z przyzwyczajenia... gdzie koń z furmanką stanął, tam wysiadali
gość 19.10.2017 07:59
Nie trawie tej kacapki
gość 19.10.2017 08:04
Przecież te polskie niby celebrytki są puste jak bębny. Udają inteligentne a słoma im z butów wychodzi.
specjalystka 19.10.2017 08:28
ale jak to, sugerujesz ze tak zwana Gwiazda ma płacić 5 złotych za parking Złotych i co jeszcze? Moze przejść pare metrów pieszo, albo, nie daj Boże, wsiąść do tramwaju? Oszalalas? Za duzo kontaktu ze zwykłymi ludźmi jak na jeden raz...
gość 19.10.2017 08:30
następne nie vviadomo co .sa zdjęcia niech i będą mandaty
gość 19.10.2017 08:42
Przecież oni to robią żeby mieć samochody za darmo w umowie wpisują że będą je reklamować i tyle.
gość 19.10.2017 08:57
To jest reklama sklepu. Brawl komercyjny pudlu
gość 19.10.2017 09:07
Celebrytow po prostu stac na mandaty. Miasta nie robia absolutnie nic zeby problem aut czy parkingow rozwiazac. Dlatego taka wolna amerykanka. Sama niejednokrotnie tez bym zaparkowala nielegalnie. Ale nie mam kasy na mandaty wiec kraze i sie wkurzam. Komunikacja miejska jest szczatkowa....
gość 19.10.2017 09:07
Celebrytow po prostu stac na mandaty. Miasta nie robia absolutnie nic zeby problem aut czy parkingow rozwiazac. Dlatego taka wolna amerykanka. Sama niejednokrotnie tez bym zaparkowala nielegalnie. Ale nie mam kasy na mandaty wiec kraze i sie wkurzam. Komunikacja miejska jest szczatkowa....
M 19.10.2017 10:24
ja nie rozumiem, czy w tym mieście nie ma policji?!
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 41
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji