Owsiak o WOŚP: "Puszkę można otworzyć palcem, ale nikt tego nie robi"

15 stycznia odbędzie się finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku Jurek Owsiak po nieprzyjemnościach ze strony Telewizji Polskiej, nawiązał współpracę z TVN. W Łodzi ruszyła właśnie produkcja tekturowych skarbonek, do których wolontariusze będą zbierać pieniądze. Jedynym zabezpieczeniem kolorowych puszek są trzy banderole. Jerzy Owsiak zapewnił, że choć puszkę można łatwo otworzyć, to żaden z wolontariuszy tego nie robi:

Prawdę mówiąc, można ją otworzyć nawet palcem, ale nikt tego nie robi. Wszyscy, którzy zbierają pieniądze, świetnie wypełniają swoją rolę. Piękna zbiórka uczciwych ludzi. Wszystkie kolory się zgadzają, wszystko do siebie pasuje, puszka jest sztywna, świetnie się trzyma i składa. Będą miały trzy banderole.

Podczas tegorocznej zbiórki blisko 120 tysięcy wolontariuszy będzie zbierać pieniądze na sprzęt ratujący życie i zdrowie dzieci na oddziałach pediatrycznych oraz zapewnienie godnej opieki medycznej seniorom.

Źródło:TVN24/x-news

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (104)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 105
gość 07.12.2016 13:03
Oj niestety znam takich co w latach 90tych otwierali, jeszcze sie tym chwalili... mam nadzieje, ze mentalnosc ludzi sie zmienila i dzis ludzie sa bardziej swiadomi tego, ze to wiocha wyciagac pieniadze z puszki!
Wojtek 07.12.2016 14:25
A skąd Ty wiesz co ludzie z puszkami robią? Moi koledzy np. otwierali
gość 07.12.2016 15:45
Jeszcze byś się zdziwił Juruś :)
gość 07.12.2016 15:46
Puszkę z piwem można otworzyć palcem :)
gość 07.12.2016 15:46
No przecież sami uczciwi ci owsikowcy
gość 07.12.2016 15:48
Jasne...co roku słychać o takich co wyciągają...a ile jest takich przypadkach o których nie mówią? Z 2 str Owsiak tez żyje z kasy z puszek...
gość za to stanie na mrozie niech by se wzięli 07.12.2016 15:49
Za te stanie na mrozie niech by sobie skubneli na ciepłą herbatę
gość 07.12.2016 15:49
Otwierali i otwierają zawsze tacy ludzie się znajdą, zresztą większość tych zbiórek po to by bogacze wyprawki brudna kasę haha taka prawda kto myśli inaczej jest w błędzie
gość 07.12.2016 15:51
Wole dać na karitas niż owsiakowi
gość 07.12.2016 15:53
Niektórzy tylko po to się zgłaszają , że będą zbierać, bo mogą sobie niezła sumkę przykleić . Znam osobiście takich ludzi
wypad mi 07.12.2016 15:53
gość: Odpierdolcie się od Owsiaka
Od tego cwanego słabo wykształconego syna milicjanta???Natychmiast się odczepimy jak on odczepi się od nas i pokaże księgi rachunkowe swoich firm.Zaczynał pajac z gołą dupą jako witrażysta a teraz bogacz śpiący na milionach.Przecież WOŚP to prywatna firma Owsiaków .PRYWATNA BARANY.To jak to jest??Cały koszt organizacji ponoszą gminy a kasę liczą Owsiaki???Wystarczy już.
gość 07.12.2016 15:58
Lepiej dać na WOŚP prowadzona przez Owsiaka na szczytny cel niż na Rydzyka
gość 07.12.2016 15:59
owsiak i wilk syty i owca cala tali komunista jak ty chlopie to nigdy nie da sobie krzywdy zrobic
gość 07.12.2016 16:00
niby tyle afer, a jednak oddzialy dzieciece pelne sa jego sprzetu. wole dac na niego, niz na maybacha.
gość 07.12.2016 16:00
gość: Odpierdolcie się od Owsiaka
wypad mi: Od tego cwanego słabo wykształconego syna milicjanta???Natychmiast się odczepimy jak on odczepi się od nas i pokaże księgi rachunkowe swoich firm.Zaczynał pajac z gołą dupą jako witrażysta a teraz bogacz śpiący na milionach.Przecież WOŚP to prywatna firma Owsiaków .PRYWATNA BARANY.To jak to jest??Cały koszt organizacji ponoszą gminy a kasę liczą Owsiaki???Wystarczy już.
no wiec wlasnie!
gość 07.12.2016 16:00
gość: Wole dać na karitas niż owsiakowi
jakies fajne opcje kupowania ziemi sie szykuja?
gość 07.12.2016 16:01
gość: No przecież sami uczciwi ci owsikowcy
tak samo jak owsiak
gość 07.12.2016 16:01
gość: Odpierdolcie się od Owsiaka
wypad mi: Od tego cwanego słabo wykształconego syna milicjanta???Natychmiast się odczepimy jak on odczepi się od nas i pokaże księgi rachunkowe swoich firm.Zaczynał pajac z gołą dupą jako witrażysta a teraz bogacz śpiący na milionach.Przecież WOŚP to prywatna firma Owsiaków .PRYWATNA BARANY.To jak to jest??Cały koszt organizacji ponoszą gminy a kasę liczą Owsiaki???Wystarczy już.
przeciez pokazal, byla sprawa w sadzie. jak myslisz, czemu jego przeciwnicy juz o tej sprawie nie wspominaja? :)
dość 07.12.2016 16:02
gość: Lepiej dać na WOŚP prowadzona przez Owsiaka na szczytny cel niż na Rydzyka
Szczytny cel ,czyli bogacenie się Owsiaków.Ja jednak nie dam gnojowi.
gość 07.12.2016 16:02
Nie lubią cię w Telewizji wiadomo jakiej , ale my cię lubimy
gość 07.12.2016 16:03
gość: niby tyle afer, a jednak oddzialy dzieciece pelne sa jego sprzetu. wole dac na niego, niz na maybacha.
jakiego jego on to co musi to daje na sprzet to sa nasze pieniadze moje twoje a nie owsiaka zapamietaj to sobie
gość 07.12.2016 16:03
gość: Lepiej dać na WOŚP prowadzona przez Owsiaka na szczytny cel niż na Rydzyka
dość: Szczytny cel ,czyli bogacenie się Owsiaków.Ja jednak nie dam gnojowi.
ja tez juz nie
wypad mi 07.12.2016 16:04
gość: Odpierdolcie się od Owsiaka
wypad mi: Od tego cwanego słabo wykształconego syna milicjanta???Natychmiast się odczepimy jak on odczepi się od nas i pokaże księgi rachunkowe swoich firm.Zaczynał pajac z gołą dupą jako witrażysta a teraz bogacz śpiący na milionach.Przecież WOŚP to prywatna firma Owsiaków .PRYWATNA BARANY.To jak to jest??Cały koszt organizacji ponoszą gminy a kasę liczą Owsiaki???Wystarczy już.
gość: przeciez pokazal, byla sprawa w sadzie. jak myslisz, czemu jego przeciwnicy juz o tej sprawie nie wspominaja? :)
Co ty myślisz że frajera spotkałeś??Co pokazał??Księgi WOŚP ??Miał pokazać papiery innych swoich firm które żerują na WOŚP od lat i poprzez które wypompowuje kasę.O czym bredzisz pajacu??Zlikwidował szybciutko ,,Mrówkę Całą,, ??Zlikwidował.
Gośćaa 07.12.2016 16:04
Dam wiecej niz kiedykolwiek!!!
gość 07.12.2016 16:07
Wolę sypnąć groszem Owsiakowi,niż pazernemu kościołowi.
przestań pie[przyc 07.12.2016 16:08
gość: niby tyle afer, a jednak oddzialy dzieciece pelne sa jego sprzetu. wole dac na niego, niz na maybacha.
Po pierwsze jakiego Maybacha??Kto go widział??Po drugie budżet służby zdrowia to ok.4 mld.Owsiak kupuje sprzętu za ok.40 mln.To o czym ty pieprzysz??Pomijam fakt że koszty Finału które ponoszą gminy sa na poziomie od 50 do 70 mln. każdorazowo.Czyli nie kalkuluje się nikomu oprócz polityków udających empatycznych i Owsiakowi.A ten biznes kręci się Owsiakowi tylko dlatego że może ten sprzęt wstawiać do szpitali które powstały za nasze pieniądze.
wypad mi 07.12.2016 16:10
gość: Wolę sypnąć groszem Owsiakowi,niż pazernemu kościołowi.
To dawaj.Niech tylko Owsiak odpieprzy się od kasy gmin które ponoszą całe koszty organizacji.I zobaczymy wtedy ile zbierze.
gość 07.12.2016 16:13
Dobra..nie ściemniaj...dobrze wiemy że są otwierane puszki i nie tylko.Bajki to dzieciom ,nie nam.
gość 07.12.2016 16:14
gość: Odpierdolcie się od Owsiaka
niech Ubek piedrolony pokaze rozliczenia
koniec z tym cwaniakiem 07.12.2016 16:18
gość: Odpierdolcie się od Owsiaka
gość: niech Ubek piedrolony pokaze rozliczenia
Nie pokaże.Jak mu kazali ujawnić księgi firm z nim powiązanych to zlikwidował ,,Mrówkę Całą,, Powołał następną firmę ,,Jasna Sprawa,,.Przecież to stary cwany słabo wykształcony syn milicjanta.Taki ,,Kijowski,, tamtych czasów.Witrażysta nic nie umiejący.Niech sprzedaje witraże .
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 105
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji