Reklama Mercedesa z Hitlerem wyróżniona w konkursie!

Ta reklama wywołała ogromne kontrowersje. Miesiąc temu w sieci pojawił się spot reklamujący nowy model mercedesa, a konkretnie jedną z jego funkcji - wykrywanie zagrożenia na drodze i automatyczne zatrzymywanie się przed przeszkodą. W filmie pojazd najpierw hamuje przed grupką bawiących się dzieci, aby następnie... przejechać kilkuletniego chłopca. Okazuje się, że to młody Adolf Hitler. Reklama kończy się hasłem "Wykrywa zagrożenie, zanim się pojawi".
 
Co ciekawe, za spotem wcale nie stoi Mercedes Benz - stworzył go absolwent Akademii Filmowej Badenii-Wirtembergii jako pracę dyplomową. Firma początkowo kategorycznie odcięła się od reklamy, jednak teraz... przyznała jej specjalną nagrodę. Koncern samochodowy sponsoruje bowiem konkurs First Steps Awards, w którym filmik z małym Hitlerem zdobył pierwsze miejsce. Oficjalnie oczywiście nie miało to wpływu na werdykt: Nie gubi się w swoim przesłaniu. Widz zostaje wręcz zmuszony do wyrobienia sobie własnego zdania - argumentowało jury przyznające wyróżnienia.

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (145)

Najnowsze » Nowsze » Oglądasz 121-146 z 146
gość 29.09.2013 17:33
TEN ZŁODZIEJSKI NARÓD ZNOWU PODNOSI ŁEB .TRZEBA ICH BYŁO WYBIĆ CO DO NOGI PO WOJNIE
gość 29.09.2013 17:45
Super
gość 29.09.2013 17:59
No cóż, jedno życie zakończone, ale kilka milionów uratowanych... Kupuję i żałuję że to tylko film.
arnie200 29.09.2013 19:41
to dobre jest!! :)
gość 29.09.2013 19:52
Ta reklama jest znakomita
gość 29.09.2013 20:08
Fantastyczna reklama!
gość 29.09.2013 21:31
Nie ma to jak Mercedes! Niemcy to jednak potrafia! ludzie kupuja jakies citroeny czy peugeoty i renowki o zgrozo nowe bo fajne pare lat minie i juz na zlomie lezy i ciagle sie psuja. mercedesy sie nie psuje no ytylko elektryka w klasie C ale moim zdaniem ta wersja nieudana. klasa E badz mercedes 124 kurde to sie w ogole nie psuje! moj tata jezdzi 3 lata 124 i jeszcze ani razu nic nie robil a ja swoim volgswagenem ciagle na warsztacie , chyba trzeba go sprzedac :( ;/
gość 29.09.2013 23:09
MEGA!!!!!!
gość 30.09.2013 00:10
Najlepsza reklama dla Mercedesa to fakt,że Adolf Hitler jeżdził właśnie Mercedesem
gość 30.09.2013 00:10
gość: Nie ma to jak Mercedes! Niemcy to jednak potrafia! ludzie kupuja jakies citroeny czy peugeoty i renowki o zgrozo nowe bo fajne pare lat minie i juz na zlomie lezy i ciagle sie psuja. mercedesy sie nie psuje no ytylko elektryka w klasie C ale moim zdaniem ta wersja nieudana. klasa E badz mercedes 124 kurde to sie w ogole nie psuje! moj tata jezdzi 3 lata 124 i jeszcze ani razu nic nie robil a ja swoim volgswagenem ciagle na warsztacie , chyba trzeba go sprzedac :( ;/
Mercedes to nie samochód to dzieło sztuki
gość 30.09.2013 00:12
gość: Ta reklama jest znakomita
bo żydzi ją nakręcili a drugi żyd chwali, to ohydna reklama śmierć dziecka jest śmiercią dziecka
gość 30.09.2013 00:14
gość: TEN ZŁODZIEJSKI NARÓD ZNOWU PODNOSI ŁEB .TRZEBA ICH BYŁO WYBIĆ CO DO NOGI PO WOJNIE
Jak Stalin chciał Niemcy zaorać i posadzić ziemniaki nie pozwolono. Pchano w Niemcy kasę tak się bali komunizmu nawet odgrodzili się murem w Berlinie
gość 30.09.2013 00:15
gość: Nie ma to jak Mercedes! Niemcy to jednak potrafia! ludzie kupuja jakies citroeny czy peugeoty i renowki o zgrozo nowe bo fajne pare lat minie i juz na zlomie lezy i ciagle sie psuja. mercedesy sie nie psuje no ytylko elektryka w klasie C ale moim zdaniem ta wersja nieudana. klasa E badz mercedes 124 kurde to sie w ogole nie psuje! moj tata jezdzi 3 lata 124 i jeszcze ani razu nic nie robil a ja swoim volgswagenem ciagle na warsztacie , chyba trzeba go sprzedac :( ;/
gość: Mercedes to nie samochód to dzieło sztuki
Ten samochód Niemcom się udał, jest rewelacyjny
gość 30.09.2013 00:40
http://www.youtube.com/watch?v=ct8wwTHgS3k
gość 30.09.2013 08:49
spuściłem się w kalesony
gość 30.09.2013 09:25
Przed obejrzeniem reklamy - reklama.
gość 30.09.2013 10:13
i to ma byc smieszne? zenada
gość 30.09.2013 11:06
reklama spoko :D
gość 30.09.2013 20:47
o rany ;/ okropny spot !!!
gość 30.09.2013 20:58
I bardzo dobrze, że taka reklama powstała. Przesłanie jest chyba bardzo jasne. Raczej nikt nie zaprzeczy, że takiego Adolfa to by sam z chęcią rozjechał gdyby tylko mógł.
gość 30.09.2013 23:54
bez na dzieja
synestesia 30.09.2013 23:58
no bardzo mądre... tylko szkoda, że nie rozjechał go żaden mercedes kiedy woził w nim dupę, bo mercedes jest sztandarową marką niemiecką, która istnieje od roku 1881r
gość 01.10.2013 19:36
Świetna reklama,rzecz jasna dla tych,którym stereotypy nie zawężają postrzeganie świata...a co zdarza się nie często....
gość 05.10.2013 08:06
WALKA Wladimir Klitschko vs Alexander Povetkin ZA DARMO : http://powietkin.pl/os1c
USA 25.10.2013 00:59
m51WYH I think this is a real great post.Really looking forward to read more. Want more.
USA 14.12.2013 19:25
kPu6RW Very neat blog.Much thanks again. Much obliged.
Najnowsze » Nowsze » Oglądasz 121-146 z 146