Smutna i zmęczona Foremniak na zakupach

Jesienią z 10. (!) sezonem powróci Mam Talent. Produkcja niedawno zakończyła castingi podczas których wystrojona celebrtyka pozowała fotografom.

Zobacz: Wychudzona Chylińska, wystrojona Foremniak i ucieszony Egurrola promują nowe "Mam Talent" (ZDJĘCIA)

Ostatnio paparazzi przyłapali zmęczoną i smutną aktorkę, gdy bez makijażu wychodziła ze sklepu obładowana siatkami. Widok fotoreporterów nie wywołał uśmiechu na jej twarzy.

 
Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (39)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 40
gość 17.07.2017 12:54
ją też jestem smutna dlaczego nikt tego nie widzi? durny artykuł, czy zawsze trzeba pokazywać zęby? jest jaka jest
gość 17.07.2017 12:58
gość: Κаżԁеⅿυ, κτо ѕzυκа ϲzеɡоś ѕргаѡԁzоɴеɡо, роⅼеϲаⅿ ɴоѡу ѕроѕóЬ ɴа ɴаԁѡаɡę аυτогѕτѡа ɴаυκоѡϲóѡ. Ја ѕϲһυԁłаⅿ ԁzіęκі ɴіеⅿυ 7 κɡ – Ьеz ćѡіϲzеń і ɡłоԁóѡκі - losesomeweightfast.tk
już masz tyle wejść? dziwne, klamliwe a te swoje rady wsadzić możesz tam gdzie słońce nie dochodzi, następny oszust, tfu
4wety 17.07.2017 14:07
Kobita jest na kacu albo gra całą noc na playu... wygląda raczej nieciekawie.
gość 17.07.2017 14:35
Ja kudłaty durnowaty reperuję stare graty
gość 18.07.2017 08:46
A co? ma się szczerzyć jak łysy do sera, bo kundelkowy paparuch czai się za rogiem? :P
gość 18.07.2017 08:51
ma obdarte stare spodnie takie łachmany - to dlatego
gość 18.07.2017 08:58
Może i smutna ale wygląda bardzo dobrze, naturalnie.
gość 18.07.2017 09:00
Taka cena popularności. A nie jest smutna jak codziennie wyłazi z ekranu??
gość 18.07.2017 09:05
A co to za fotoreporter?! Zwykły głupek, który strzela przypadkowo spotkanym znanym ludziom zdjęcia. Nie obrażajcie prawdziwych fotoreporterów! Czy p. Małgosia niosąc ciężkie zakupy ma stroić do siebie głupie miny i się szczerzyć na widok debila robiącego jej zdjęcia zza drzewa. Szkoda że miała obie ręce zajęte, bo powinna mu ostro przywalić.
gosc 18.07.2017 09:06
ta mina na wasz widok taka
gość 18.07.2017 09:11
smutna ? jak ja mam isc na zakupy to tez mnie szlag trafia, czlowiek nie moze sie zwyczajnie ruszyć ... a wy takie bzdury wypisujecie, ze masakra, jakby szła z d/u/p/a na wierzchu to by było, ze chwali sie ciałem na zakupach ... podoba wam sie ?
gość 18.07.2017 09:12
Agnieszka Hyzy w ciąży a wy dyrdymały o Foremniak piszecie!!!!!Co z Wami!!!???
gość 18.07.2017 09:17
smutna?niezadowolona,bo nie zrobiona i wyglada staro,pamietam z Maserakiem infantylna Malgosie
gość 18.07.2017 09:22
Nie zmęczona, tylko trochę juz stara. Starzy wyglądają na zmęczonych, chociaz nie są.
gość 18.07.2017 09:35
Podarte jeansy sa okropne! Moze dla bardzo mlodej dziewczyny ktora goni za trendami ale na doroslej kobiecie wygladaja tragicznie.
gość 18.07.2017 09:51
gość: Podarte jeansy sa okropne! Moze dla bardzo mlodej dziewczyny ktora goni za trendami ale na doroslej kobiecie wygladaja tragicznie.
chrzanisz moherze
gość 18.07.2017 09:51
powalana w mózg to ty jesteś
gość 18.07.2017 09:53
gość: Podarte jeansy sa okropne! Moze dla bardzo mlodej dziewczyny ktora goni za trendami ale na doroslej kobiecie wygladaja tragicznie.
gość: chrzanisz moherze
nie jestem moherem , ale też uważam , ze te spodnie wyglądają jak ze śmietnika i osoba w pewnym wieku wygląda w takich portkach komicznie
gość 18.07.2017 10:12
Pani Malgosia jest prywatnie niezwykle ciepla i sympatyczna osoba, nie jest taka ohhh ahhh co to nie ja, bardzo mila, widac ze ma dobre serce!
gość 18.07.2017 10:37
kurwa debile
gość 18.07.2017 10:38
Powinna się cieszyć,zdobyła zawód w Warszawie.A jest ze wsi.Jak Kapusta,tzn.Chotecka.
gość 18.07.2017 10:39
gość: Podarte jeansy sa okropne! Moze dla bardzo mlodej dziewczyny ktora goni za trendami ale na doroslej kobiecie wygladaja tragicznie.
gość: chrzanisz moherze
gość: nie jestem moherem , ale też uważam , ze te spodnie wyglądają jak ze śmietnika i osoba w pewnym wieku wygląda w takich portkach komicznie
worek pokutny niech za loży
gość 18.07.2017 10:41
gość: Nie zmęczona, tylko trochę juz stara. Starzy wyglądają na zmęczonych, chociaz nie są.
chciałabys tak wyglądac w jej wieku. Ale niestety będziesz starą, rozklapciałą, tłustą babą... Na dodatek podła z charakteru błe
gość 18.07.2017 10:44
gość: Agnieszka Hyzy w ciąży a wy dyrdymały o Foremniak piszecie!!!!!Co z Wami!!!???
W jakiej ciąży, głąbie? 2=1=3 to dla Ciebie ciąża? Może poczytaj ze zrozumieniem... 2 lata po ślubie i jeden rok przed ślubem daje razem 3 lata :D :D :D bystrzacho od siedmiu boleści :P
mag39 18.07.2017 10:46
wyglada zajebiscie!...wcale nie wyglada na smutna moze troszke.... ze w huj wydala kasy!
gość 18.07.2017 11:34
Gdyby nie te dziury w spodniach wyglądałaby super. Kto wmówił kobietom, że dziurawe spodnie są piękne????
Dalila 18.07.2017 11:47
A skąd to Pudlu wiesz, że smutna i zmęczona? Przecież Ty zawsze internautów o wszystko pytasz, to skąd nagle taka niezbita pewność?
gość 18.07.2017 11:57
gość: Podarte jeansy sa okropne! Moze dla bardzo mlodej dziewczyny ktora goni za trendami ale na doroslej kobiecie wygladaja tragicznie.
gość: chrzanisz moherze
gość: nie jestem moherem , ale też uważam , ze te spodnie wyglądają jak ze śmietnika i osoba w pewnym wieku wygląda w takich portkach komicznie
Podarte portki w ogóle nie wyglądają dobrze. Kto wam wmówił, że są fajne? Nie są - to po prostu zniszczony łachman, którego nikt by nie nosił gdyby nie pranie mózgu jakim jest moda - nie ma bardziej większeggo zidiocenia niż bezkrytyczne przyjmowanie trendów - na tej pani to niestety doskonale widać.
gość 18.07.2017 12:42
Foremniak fajna i inteligentna babka jest. A tylko głupi jest zawsze zadowolony...
gość 18.07.2017 13:31
gość: Podarte jeansy sa okropne! Moze dla bardzo mlodej dziewczyny ktora goni za trendami ale na doroslej kobiecie wygladaja tragicznie.
gość: chrzanisz moherze
gość: nie jestem moherem , ale też uważam , ze te spodnie wyglądają jak ze śmietnika i osoba w pewnym wieku wygląda w takich portkach komicznie
gość: Podarte portki w ogóle nie wyglądają dobrze. Kto wam wmówił, że są fajne? Nie są - to po prostu zniszczony łachman, którego nikt by nie nosił gdyby nie pranie mózgu jakim jest moda - nie ma bardziej większeggo zidiocenia niż bezkrytyczne przyjmowanie trendów - na tej pani to niestety doskonale widać.
w takich portkach jest chłodniej w upalne dni
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 40
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji