Wyszkoni gorzko o festiwalach: "Smuci mnie, że zapamiętuje się jak kto wyglądał, a nie co zaśpiewał!"

26-28 maja w Sopocie po raz kolejny odbędzie się Polsat SuperHit Festiwal. To już trzecia edycja wydarzenia. W tym roku po raz pierwszy na scenie obok popowych artystów pojawi się przedstawiciel disco polo, Zenek Martyniuk z zespołem Akcent. W rozmowie z Pudelkiem Ania Wyszkoni, która również wystąpi na sopockiej scenie, przyznała, że nie przeszkadza jej obecność muzyki disco polo na festiwalu. Smuci ją natomiast rola, jaką zaczyna odgrywać otoczka wydarzenia, w konfrontacji z którą muzyka schodzi na dalszy plan.

Festiwal w Sopocie nie ma reguły, łączy pokolenia. Jest to zderzenie wielu muzycznych charakterów, z jednej strony Bajor, T.Love, czy DJ-e. Nie ma granic. Widzowie decydują, co chcą oglądać, pani Nina Terentiew zna rynek. Zobaczymy jak to będzie z artystą disco polo na scenie. Smuci mnie to, że po festiwalu zapamiętuje się jak kto wyglądał, a nie co zaśpiewał. Takie są czasy, nie ma się co buntować. Trzeba się odnaleźć w tej rzeczywistości, bo suma summarum przetrwa dobra piosenka.

Ma rację?

Zobacz też: Martyniuk podniósł cenę za koncerty i... zarobi DWA MILIONY W PÓŁ ROKU!

 

Odpowiadasz na komentarz:

Komentarze (66)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 67
bigcyc 18.05.2017 09:21
ej, cycki sie rozjechały... do poprawki
John 18.05.2017 11:23
Tak właśnie wygląda wiocha, która nie dorosła do tego żeby "robić" za elytę
gość 18.05.2017 19:57
No skoro na każdym festiwalu śpiewa w kółko te same piosenki, to o czym można innym mówić? Non stop tylko o "ten jeden raz" lub "czy ten pani i pani"?
gość 18.05.2017 20:24
Pierwsza wieśniara RP i dyskopolóweczka.
gość 18.05.2017 20:25
Teraz ogólnie liczy się tylko jak kto wygląa i jakie ubrania nosi.. a to przecież tylko szmatki.. Głupie czasy. Bardzo głupie.
gość 18.05.2017 20:27
Gdyby popisała się umiejętnościami wokalnymi nikt nie mówiłby o tym w co jest ubrana. A śpiewając przez 20 lat co roku te same piosenki, albo nowe prawie identyczne jak poprzednie sama się na to wystawia. Nie wspomnę nawet o eksponowaniu biustu - pokazuje go żeby ludzie o nim nie mówili ? :)
gość 18.05.2017 20:28
A mnie cieszy, bo jakiś wygląd też potrzebny.Jak ktoś śpiewa ładnie i jest ładny to jest sukces, a jak śpiewa ładnie brzydki, to sukces jest połowiczny. Tak ,że wygląd jest bardzo ważny.
gość 18.05.2017 20:29
W sumie ma racje ale Zenek????
gość 18.05.2017 20:30
ale ania co mamy pamiętać? nie masz repertuaru nie pamiętamy wiec?
gość 18.05.2017 20:33
grałaś koncerty w małych miasteczkach, bo byłas kojarzona z szansą na sukces gdzie zaśpiewałas kawałek Myslowitz..no i na tym sie wozisz od lat 20??/?? Trochę zal
gość 18.05.2017 20:34
Czy ktoś pamięta w co ubiera się Adele? Nie, bo ma świetny głos i świetne piosenki.
gość 18.05.2017 20:35
Wyszkoni jest ekstra pamiętam początki zespołu Łzy, z rozrzewnieniem się wspomina taką muzykę...
gość 18.05.2017 20:36
dorosła baba nazywa sie ania? na szczescie dorosłas i może juz nie palisz w kominku swoich dzieci?//////
gość 18.05.2017 20:38
W twoim przypadku to sni jedno ani drugie byloby niekorzystne. Jestes brzydka jak nocnik i w dodatku spiewasz glupoty "to ja narcyz sie nazywam" "agnieszka juz tu nie mieszka" zawsze sie wstydzilam jak w radio leciala twoja piosenka, infantyle i glupie teksty wstyd mi za ciebie
gość 18.05.2017 20:53
Sorry ale te piosenki to dno i dlatego są często niezapamiętywane
gość 18.05.2017 20:54
Bo niestety, ale wasze piosenki są o niczym, nie warte uwagi, nie ma co zapamiętywac.z jakiejś nowej piosenki tej Pani co dziś słyszałam w radio, dało się zapamiętać eeee eee, aaaaaa aa, eeee eeee, ooo ooo..
gość 18.05.2017 20:55
Są artyści, których nie zapamiętuje się ubrania a raczej gołej doopy tylko piosenki
gośćolo 18.05.2017 20:59
Jak ktos ma dobre utwory to moze byc w pizamie nawet!np metalica
gość 18.05.2017 21:05
Zaśpiewajcie wreszcie jakieś przeboje i przestańcie jęczeć
gość 18.05.2017 21:15
A mnie smuci ze pani wyszkoni kilka lat temu gdy przyjechala do mojego miasteczka na sobótki to zaspiewala z playbacku....
gość 18.05.2017 21:16
Ona akurat śpiewa taka grafomanię ze lepiej ze komentują strój a nie te dziwaczne piosenki
gość 18.05.2017 21:21
No tak, dobre wytłumaczenie dla własnej nijakiej osobowości. Bezpłciowa, tak samo jak jej muzyka.
gość 18.05.2017 21:27
Wyszkoni, błagam, jeszcze trzeba mieć co zaśpiewać.
gość 18.05.2017 21:31
no niestety takie piosenki
gość 18.05.2017 21:34
jak się słabo śpiewa, to pozostają w pamięci gołe tyłki...
gość 18.05.2017 21:38
A ja anka czekam na twój wystep dajesz taką fajną moc jesteś super
gosc gosc 18.05.2017 21:43
Jesli chodzi o Ciebie, kochana, to lepiej bysmy nie pamietali jak spiewasz ...
gość 18.05.2017 21:53
Jej piosenki są ostatnio jakieś dziwne. Jakby śpiewała z grupą oazową na nocnym czuwaniu w kościele. Wszystkie na jedno kopyto!
gość 18.05.2017 21:58
A ona co takiego fajnego niby zaśpiewała? Kiczowate piosenki dla ćwierćinteligentów?
gość 18.05.2017 22:01
Jej się chyba wydaje, że jest dobrą piosenkarką i ma wspaniały repertuar;-P Śmieszne. To ja, narcyz się nazywam - dzieło, wielkie dzieło, ha ha ha....
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 67
Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji